tirsdag 5. januar 2016

Inngangen til uke 7

I dag har jeg kommet til første dag i uke 7. Denne uka tenker jeg å bestille time til privat ultralyd i uke 12, samt time til første svangerskapskontroll i omtrent uke 10. Nå begynner det å nærme seg at det føles mer alvorlig!


Jeg føler meg relativt fin i kroppen, men har mer behov for søvn enn normalt. Etter en dag på jobb i går med rundt 30 besvarte telefonsamtaler og ørten andre gjøremål første dag etter juleferie, var jeg så smart å spasere 2,5 km for å få litt trim i min nygravide kropp. Dagen resulterte derfor i dyp søvn på sofaen allerede kl 19 på kvelden. Godt å sove!


Jeg har merket i dag at jeg lettere blir sulten enn tidligere, og føler meg litt småuvel, men ikke på grensen til at jeg må kaste opp. Kunne bare spist veldig mye, kjenner jeg akkurat nå. I tillegg er det møte på jobb etter arbeidstid, og i morgen har vi et møte med banken vår. Kjenner at alt føles litt mye akkurat nå, og nå snør det til og med tett ute. Lengter hjem til senga, nudler, makrell i tomat og jordbær akkurat nå.


Forsøker bare å glede meg over "lille loppa vår" som nå begynner å ligne på et menneske. Det er verdt å føle seg ganske sulten og uvel for! :-)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar