lørdag 20. februar 2016

Venter spendt på bbhugme!

I går bestilte jeg bbhugme, som er en avlastningspute for hele kroppen og under graviditeten. Jeg har den siste tiden merket at jeg har fått mer vondt i ryggen, og da spesielt når jeg skal sove. Håper at denne puta kan hjelpe meg! Puta skal også være ypperlig til amming av babyen når den kommer. Ikke minst er den produsert av tre norske kvinnelige kiropraktorer. Puten er laget av økovennlig bambus og BPA frie silikon pebbles. I tillegg kan trekket kan vaskes på 40 grader.


Jeg bestilte min på Flustbutikken, siden vi hadde ganske mange bonuspoeng på Trumf nå. Håper puta lever opp til forventingene og prisen som er på kr 1399,-.







2 kommentarer:

  1. Jeg ELSKER min! Var gull verdt i graviditeten, og som ammepute er den også ok. :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Så bra å høre. Nå gleder jeg meg bare enda mer når jeg får slike tilbakemeldinger! Kjenner kroppen har bruk for ekstra støtte når jeg skal sove nå, og håper den kan brukes mye senere også! :-)

      Slett