mandag 13. oktober 2014

Hektisk uke!

Sov dårlig i natt! Mannen stod opp klokka fire for å rekke et fly. Han skal på jobbseminar i Oslo i tre dager. Når han kommer tilbake, drar jeg på en to dagers samling med jobben fra torsdag til fredag. Vi blir mye borte fra hverandre denne uka. Godt dette er eggløsningsuka, for da tror jeg vi måtte ha takket nei til begge deler! ;-)

Jeg veide meg forresten i dag. Mandag er veiedag! Gikk opp en halv kilo etter høstferien. Det ble visst litt for mye mat da. Nå er jeg tilbake der jeg var uka før ferien, og det føles bra! Hadde en flott "heitur" i går, og fikk trimmet 7 km (3 km rett opp). Så masse fint høstløv, og sildrende fjellbekker! Godt med en tur ut i høstværet. "Ut på tur - aldri sur!" (selv ikke når en har mensen) ;-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar