mandag 17. november 2014

Fin helg, men trøtt i kroppen!

Det har vært en fin helg! Vi besøkte mamma og pappa på lørdagen, og traff resten av familien min der. I går hadde vi feiring av bursdagen min for venner. Det var en hyggelig kveld! Vi hadde laget koldtbordmat og sjokoladefondant med hjemmelaget cookiedoughice. Godt å skeie ut fullstendig for en kveld.

Forrige uke veide jeg meg igjen, og da hadde gått opp 2 kg etter suppeuka. I dag var det ny veiedag, og nå har jeg gått ned 400g den siste uka. Må bare streve på hvis jeg skal nå tosifret til jul. Vekta er nå 103,2 kg. Har fortsatt litt igjen om jeg skal klare tosifret til jul. Føler meg stolt tross alt. Vekta er jo 8-9 kg mindre en etter sommerferien, så kan vel ikke forvente annet enn at det går litt opp og ned!

I kveld skal jeg kose meg med "Jakten på kjærligheten" og spise koldtbordrester. Det frister mest med hjemmelaget falafel, couscous og tzatziki!

Trenger å slappe av i kveld. Føler meg trøtt i kroppen et en fullstappet, men veldig koselig, helg! :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar