onsdag 22. april 2015

Våren har kommet

Våren har kommet! Vi har jobbet mye i hagen, og har fått hatt første grillmåltid på nyvasket terrasse. Den ene dagen hadde vi 16-18 grader her på Sørlandet. Jeg har vært mye opptatt med jobb, og en deilig shoppingtur etter kurs i Kristiansand er ikke å forakte på en flott vårdag. Sentrum i Kristiansand (Kvadraturen) har mye å by på. Jeg handlet litt klær på Hennes & Mauritz, og kikket litt rundt etter gave til mannen som snart blir 35 år. Jeg fant ikke joggeskoene han ønsker seg, så får lete mer senere. Jeg var også på "Upstairs" og handlet bordpynt til nevøens barnedåp. Han skal døpes i mai. De har utrolig mye fint for en billig penge, så jeg lovet storesøster å kikke innom der en tur hvis jeg fikk tid. Da jeg betalte, ønsket dama i kassa meg en fin dag og håpet pyntingen ble bra. Drømte meg bort to sekunder og tenkte at det kunne vært barnedåp til mitt barn, for vi burde jo ha vært foreldre nå. Tanken forsvant fort. Etter at jeg ble tante igjen, har jeg merkelig nok følt mindre sorg for at vi ikke har fått noen. Det er så rart, og stikk motsatt av hva jeg hadde forventet. Synes bare det er flott hver gang vi treffer de, og gleder meg til barnedåp.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar