tirsdag 10. november 2015

Tilbake på jobb igjen!

Denne uka begynner jeg å jobbe 50% igjen, og det tror jeg blir bra. I helga hadde jeg mye bivirkninger av Lutinusen og fikk til og med elveblest. Søndags morgen startet med at jeg våknet av livmoraktige kramper i magen. Jeg forsøkte å gå på toalettet, men klarte ikke å gjøre noe fordi smertene var så sterke. Tårene trillet og det var like før jeg måtte be mannen om å ringe legevakten. I forkant av det har jeg jo mer eller mindre hatt småvondt etter uttak og innsett tidligere i uka. De ekstreme smertene på søndag varte i underkant av to timer, og det rare er at jeg nesten ikke har kjent noe ubehag etter det. Har jo lest om folk som beskriver festesmerter, men synes det var litt tidlig bare 5 dager etter befruktning. Det er spennende dager vi går inn i! Og i dag fyller jeg til og med 29 år! I fjor på bursdagen min skrev jeg at jeg håpet lykken ville være større den 10.november 2015. Det er den jo på en måte, for jeg har jo et lite liv inni meg. Så håper jeg bare det fester seg og gror videre, så jeg får en ekstra hektisk feiring av 30 års dagen til neste år!

6 kommentarer:

  1. Nå er jeg spent på hvordan det går? Krysser fingre for deg! :-)

    SvarSlett
    Svar
    1. Jeg har merket veldig lite de siste dagene, annet enn at brystene blir ømmere og ømmere, men det kan vel bare være Lutinusen. Under en uke til testdato. Prøver å se for meg hvordan dagen blir hvis testen blir positiv, men også hvordan det blir hvis den er negativ. Må ikke gå i dvale i senga som Mummi hvis den blir negativ, selv om det nok er det jeg har mest lyst til å gjøre...

      Slett
  2. Åh, håper såååå for deg! Utrolig hva vi må igjennom:-( Masse lykke til!

    SvarSlett
    Svar
    1. Tusen takk! Har jo vært gjennom en del dette året med utredning, kikkhullsssjekk og masse medisinbivirkninger. Håper virkelig på litt rein glede nå, rett før jul!

      Slett
  3. Spennende tider!! Masse lykke til!

    SvarSlett