søndag 13. desember 2015

To dager til mensdag

Jeg har merket lite PMS-symptomer den siste uka, og det pleier jeg vanligvis. Lurer på om det kan være hormonene fra prøverørsforsøket som bedre de vanligvis ømme brystene på denne tida i måneden? Håper bare ikke mensen er så forsinket at jeg ikke rekker å ringe inn mens nå før jul. Da må vi vente en måned ekstra for medisinstart. Får bare se hva som skjer de neste dagene.


Jeg har vært litt desperat etter endringer den siste tida. Fikk nettopp vite at spisestueserien vi samler på, går ut av sortimentet til Bohus på vinteren/våren 2016. Det har ført til at jeg har ryddet plass i stua for å få ferdig serien. Et av de to akvariene våre er nå solgt, og selger også noe møbler. Vi har en del møbler som vi har kjøpt billig eller som vi har fått av andre, og nå prøver vi å få en helhet på stua. Det er noe stress å bestemme seg for noe sånt rett før jul... Typisk meg!


Vil bare stresse livet av meg, slik at jeg ikke skal tenke så mye på at vi enda et år sitter her uten barn eller barn i magen. Innimellom vil jeg bare skrike høyt! Er så skuffet og lei meg, og det fører med seg både sinne og frustrasjon. Jeg er godt på vei ned i vekt igjen, så det er det eneste jeg føler jeg er stolt av for tida. Håper på et bedre år i 2016.




Kanskje neste jul?


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar