søndag 30. november 2014

Barnløs jul i vente

Første søndag i advent.
"Ventetid"
Ja, det er slik hele det siste året har føltes!

Det er spesielt å gå rundt i butikkene nå i disse førjulstider. "Fantorangen, sjiraffen Sophie, Fisher Price..." Ja, det er så mange fine ting som man kan kjøpe til de små. Jeg tar meg selv i å stoppe opp ved lekene, og la tankene fare. I fjor på denne tida hadde vi allerede vært "prøvere" i flere måneder, og mitt største ønske var at vi skulle ha vår egen lille baby innen jul 2015. Nå har ytterligere ett år gått, og mitt største ønske for denne jula er nok en gang at vi skal være foreldre innen neste jul. Lurer på hvordan dette ender?


Nå er jeg midt i "DPO-land" og blir litt surrete av mange tanker i hodet. Har sluttet å tenke at jeg skal bli gravid "av meg selv" Det vil i så fall bare være en svær bonus. Venter fortsatt på time til gynekolog for videre sjekk. Nå har jeg ventet 2,5 måneder, og i informasjonsbrevet stod det forventet ventetid på opptil 3 måneder. Skulle ønske jeg hadde fått innkalling før jul!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar