fredag 7. november 2014

"Tante Rød" var ikke velkommen til min bursdagsfeiring :-(

På mandag fyller jeg 28 år, og vi feirer bursdag med familien i morgen. Så her står jeg og lager koldtbordmat og kake med krampe i "musehuset" mitt :-( Familien til mannen min vet ikke at min søster er 4-5 måneder på vei med deres nummer tre, og det kan man jo begynne å se nå. Så jeg er redd det kan bli et tema om ikke vi snart skal få barn. Tror jeg kommer til å regelrett eksplodere dersom temaet kommer opp!

I morgen skulle vært min IKM-dato. Jeg klarer ikke å tenke tanken på hvordan de neste dagene hadde blitt om mensen ikke hadde kommet, og vi hadde oppdaget at jeg var gravid. MEN, slik skulle det selvfølgelig ikke bli. Det eneste jeg virkelig ønsket meg til 28-års dagen, nei det kommer jeg ikke til å få! :-(

*skuffet nok en gang*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar