torsdag 4. juni 2015

Søknad til fertilitetsklinikken sendes i dag

Det kom ikke noe sykemelding i posten i dag heller, så jeg ringte sykehuset. Jeg fikk først snakke med ei dame på sentralbordet, og hun sa at hvis jeg trengte sykemelding, måtte jeg kontakte fastlegen min. Jeg forklarte at legen som opererte meg sa jeg skulle få sykemelding av han til og med fredag denne uka, men at det ikke var sikkert at han rakk å skrive den ut før jeg dro hjem. Dette var på mandag, og nå er det jo torsdag. Hun satte meg over, og jeg fikk snakke med han personlig. Han manglet noe informasjon om hvor jeg jobbet, stillingsstørrelse og diverse, så han skulle få ordnet dette i dag. Han sa han uansett måtte ha ringt meg en av dagene, siden han trengte mer informasjon om høyde, vekt og lignende om oss til søknaden som skal sendes. Han skal få sendt en søknad til "Fertilitetsklinikken Sør" i Porsgrunn nå før helga. Han ønsket oss lykke til med veien videre. Da jeg la på telefonen begynte jeg å gråte, men for første gang på lang tid var det av glede. Nå vet jeg at vi i løpet av året som kommer vil ha kommet i gang med et prøverørsforsøk, hvis det ikke har skjedd noe naturlig før den tid. Det er en glede i seg selv!

I dag kom siste utgave av "Ønskebarn" så jeg har sittet og lest litt i dette, og har bestemt meg for å være støttemedlem for evig tid uansett om det ordner seg for oss på den ene eller den andre måten.


















Ellers hadde jeg Lyncmøte med lederne i bedriften der jeg jobber. Det var positivt, og gleder meg til å få gjøre andre arbeidsoppgaver det kommende året. Jeg kan ikke skjønne at de har valgt meg, men tror jeg skal se på det som noe positivt. Første møte i prosjektgruppa er på mandag. Spennende tider!

Det er bedre med merkene på kroppen etter kikkhullene. Det nederste gjør fortsatt ganske vondt, og regner med bildene taler for seg...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar