torsdag 25. juni 2015

Det går nedover og framover!

På "Vektklubb" kan jeg følge med på kaloriregnskapet hver dag og hver uke. På den måten blir jeg vant med hva jeg ikke bør spise for å gå ned i vekt. Nå, er som tidligere nevnt i bloggen, min BMI innenfor grensen til at kroppen min får lov å gå gjennom prøverørsbehandling. Jeg må derfor streve, og gjøre alt jeg kan for ikke å komme over grensen før vi kommer til førstegangssamtale. Denne uka er definitivt St.Hans den dårligste dagen for kaloriregnskapet. Spiste alt for mye siden det var sommeravslutning med jobben på dagen, og grilling på kvelden. Det ble bare en liten tur på trampolina med ivrige nevøer, og da var jeg også litt forsiktig, siden jeg ikke har hoppet så mye etter inngrepet i magen tidligere i måneden.

Begynte på 113 kg i fjor på ettersommeren i 2014, og er nå nede i 98 kg. Håper jeg når 92 kg før august er over! Da er jeg "bare" på overvektig på skalaen. Når er jeg på fedme... Ville vært tøft å klare fire vektklasser på ett år: fedme klasse II, fedme klasse I og fedme - og kanskje overvektig før høsten kommer. Vi får se - får prøve å unngå sommerens fristelser!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar