onsdag 23. desember 2015

Julefreden senker seg - i år med lykkeliten i magen!

Vi koser oss i ny sofa, og ser "Lille juleaften" på TV2. Den siste uken har vært helt spesiell. I morgen er det allerede en uke siden jeg oppdaget skyggestrek på den første graviditetstesten, og siden har jeg vel tatt sånn 6-7 tester. Siste var en vanlig med streker, og som ikke er digital. Den ble veldig sterk!



I går var jeg en tur hos fastlegen. Jeg har vært så usikker på alt, siden jeg aldri fikk normal mens etter mislykket IVF. Hun konkluderer også med at dette må være noe vi har klart på egenhånd, og de bekreftet også graviditeten med en urinprøve hos laboratoriet deres. Jeg fikk beskjed om å ringe og bestille time til første offisielle svangerskapskontroll mellom uke 10-12. Siden vi har vært gjennom så mye som ufrivillige barnløse, skal jeg nå henvises til en tidlig ultralyd. Det blir noen spennende uker framover.

Hver morgen når jeg våkner så er det første jeg tenker på det lille livet som finnes inne i magen min. Synes det er godt å stryke på magen, og tenke på at denne uken skal det lille hjertet begynne å slå! Håper bare det blir et vellykket svangerskap, som ender opp i en baby!



I dag har vi pyntet til jul, og forhåpentligvis blir julepyntingen i 2016 en smule mer stressende! Takk for alle som følger bloggen min. Jeg kommer til å fortsette skrivingen framover, selv om bloggen i utgangspunktet ble startet for å dele tanker og følelser rundt det å være ufrivillig barnløs.

Ønsker alle følgere en veldig fin jul! Måtte alle ønsker gå i oppfyllelse for dere som har et sterkt barneønske!


 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar