torsdag 17. desember 2015

Skyggestrek for første gang i historien!


Jeg vet nesten ikke hva jeg skal tenke for tida. Var gjennom et mislykket IVF i november. Har liksom ikke helt kontroll på mens, siden blødningen forrige gang var unormal. Det kjentes ut som eggløsning var mellom 2-4.desember en gang. Testet ikke for eggløsning, for har jo lite håp om naturlig graviditet. Spottet så vidt på tirsdag, men det har ikke skjedd noe mer. Synes dette er litt rart, og var i kontakt med klinikken for oppsett av nytt forsøk på nyåret. De sa at jeg måtte blø ordentlig før de kunne sette opp medisinplan, men mensen har fortsatt ikke kommet som normalt - nå to dager senere. Tok en test for gøy i dag morges, og så fikk jeg skyggestrek på billigtest. Våger ikke å håpe. Tok en til av en annen type billigtest, men den ble enda svakere. Noen som har opplevd å bli gravid etter et nettopp mislykket IVF? Vi har jo prøvd i over 2,5 år naturlig før forsøket i november.

Se bilde av test fra i morges. Aner jo nesten ikke hvilken DPO jeg er, siden forrige mens var "mislykket IVF mens" Tipper 13-15 DPO. Tørr jeg håpe?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar