tirsdag 1. desember 2015

Snikende følelse i forplantningsorganene mine; eggløsning på vei!!!

I går kveld begynte en snikende følelse i forplantningsorganene mine; eggløsning på vei!!! Jeg trenger ikke å ta test, for jeg kjenner følelsen som alltid. Har tatt titalls med tester de siste årene, og det stemmer alltid med mine egne vurderinger. Jeg kjenner kroppen min veldig godt! I dag er det to uker siden første dag av forrige mens, og det stemmer jo bra det. Det er så godt å kjenne at kroppen er fysisk normal igjen! Da er det bare å håpe på at det kan skje et under i julemåneden! Hvis ikke så er det "bånn gass" med prøverørsforsøk nummer to over nyttår.

2 kommentarer:

  1. Tusen takk for deling. Hold fingrene krysse. Ønsker deg lykke til!
    Low cost IVF in India

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk. Så fint du liker det jeg har skrevet. Jeg prøver å holde håpet oppe! :-)

      Slett