onsdag 25. februar 2015

Sophie la girafe til ny niese eller nevø

I går var vi på Babyshop for å handle en gave til det nye tante- og onkelbarnet vårt som kommer i løpet av mars. Jeg synes "Sophie la Girafe" er så fine, så vi kjøpte en pakke med både kosedyr og biteleke. Disse passer til både gutter og jenter, og hvis babydrømmen ordner seg for oss også etter hvert, så skal babyen få masse ting fra "Sophie la Girafe" Da jeg skulle betale, spurte dama i kassa om jeg var "VIP medlem" eller om jeg ville bli det så skulle jeg få 10% på kjøpet. Da hun registrerte meg, spurte hun om jeg har barn. Det føles ikke greit å si at man ikke har det, når man så gjerne skulle ønske at man hadde det. Håper snart det blir vår tur til å dra på handletur å kjøpe babyutstyr. Vi var innom IKEA etterpå og kjøpte seng til gjesterommet vi pusser opp. Min søster hadde spurt om vi kunne kjøpe smekker og noen andre småting for de med det samme. Merker at jeg instinktivt gjemmer babyting nederst i kurva, redd for å treffe på noen vi kjenner som tror vi kjøper til oss selv. Jeg er redd for å eksplodere i snørr og tårer hvis noen bekjente spør oss om når vi skal få oss barn.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar