mandag 9. mars 2015

Mandag - ny uke og nye muligheter!

Våknet etter en god natts søvn, og ser at våren er i anmarsj. Tok mot til meg, og gikk på vekta... Jeg har merket at det har gått litt "feil vei" den siste måneden, og nå hadde jeg gått opp 2 kg. Jeg ligger og vipper fram og tilbake mellom tresifret og tosifret. Nå får jeg bare være streng med meg selv og kutte ut småspising av søte fristelser i helgene!!! I går drakk vi til og med et par glass vin til middagen. Det har jeg ikke gjort siden tidlig i desember ;-) Og det var faktisk ikke så godt heller. Tror jeg dropper det neste gang jeg vurderer det!

Neste helg er det eggløsningshelg. Mannen reiser på seminar fra onsdag til fredag, så det er godt han kommer hjem igjen til eggløsning. Vet ikke hvordan vi skulle ordnet det hvis ikke ;-)

Venter fortsatt på svar på blodprøvene jeg tok på syklusdag 23 i forrige syklus. I dag er det to uker siden jeg tok disse, så det må jo snart komme et svar!

Min søster venter og venter hver dag. Nå er det under en måned til termin. Jeg tenker at jeg kanskje snart bør begynne på babyskoene jeg skal strikke, men har liksom ikke fått meg til å gjøre det enda. Kjenner at det føles litt rart å tungt med strikking og laging av babyting, når jeg så gjerne skulle ønsket at det var til oss!

Vi får glede oss over alt rundt oss som spirer og gror, som krokusene for eksempel. Det er fint å vite at det er lysere tider i vente, om enn i været og naturen! :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar