tirsdag 24. mars 2015

Spermieanalyse i morgen

Da skal mannen til spermieanalyse i morgen, og det er krise i heimen. Jeg fikk vite fra gynekologen forrige uke at de ikke har funnet noe galt med hormonprøvene og GU av meg, og at han må "til pers" nå! Han ville ikke ringe og bestille time selv, så jeg ringte sykehuset forrige fredag. Han ble forferdelig sint da jeg kom hjem, så det satte "en demper" på helga som ellers er god å ha! :-( Uff, det har vært noen dårlige dager i det siste, så håper bare han gjennomfører denne prøven i morgen. Jeg har tatt meg fri fra jobb for å bli med han til sykehuset som ligger 10 mil unna. Han vil ikke ta prøven på sykehuset, så jeg har bedt de sende et glass i posten slik at han kan gjøre det på veien... Så må jeg heller gå inn med prøven og levere den. Typisk at glasset ikke hadde kommet til i går. Håper bare det kommer i løpet av dagen. Tøffe tak... Kjenner jeg er sliten, og merker et snev av kribling i halsen. Vår nye nevø eller niese vil komme i løpet av uka, så vil helst ikke bli syk nå, for da må jeg holde meg borte fra de en lang stund!
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar