søndag 10. mai 2015

Brev i posten

I går skulle vi feire mannens 35 års dag for familien, og samme dag kom det to identiske brev i postkassen... Det var et til hver av oss fra sykehuset. Svar på sædanalysen!!! Kanskje ikke den greieste dagen å få et slikt svar på. Det stod at det var normalt antall progressive sædceller, men kun få raskt progressive celler. Konklusjonen var "Innkrenket fertilitet".














Jeg lurer fælt på hva det vil si? Rekker de ikke fram til egget under eggløsning? Hvor stor sjanse er det for at vi vil kunne få til noe naturlig? Hvilke andre muligheter er det? Vil ikke IVF fungere? Må det bli ICSI? Spørsmålene ble mange, og mannen ble litt skuffet over å få et "hakk i manndommen" :-( Jeg lurer på om jeg slipper unna lapraskopi nå? Gynekologen skal ringe meg i morgen. Håper jeg får svar på det meste jeg lurer på da. Vi må vel snart velge hvor vi ønsker at søknad om prøverør sendes. Jeg tror vi går for Porsgrunn, siden det er nærmest oss. For tiden er det 26 ukers ventetid.

Å hoi. Kanskje drømmen om å bli mamma før jeg blir 30 år, likevel kan gå i oppfyllelse?!?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar