tirsdag 12. mai 2015

Jeg venter og jeg venter!

Tilbake fra møter med jobben, og ingen ubesvarte anrop på mobilen. Så da ringte jeg likegodt til sykehuset, og de forklarte bare at gynekologen var veldig opptatt. Jeg forklarte at han lovet å ringe mandag den 11.mai uansett, siden det har vært mye spesielt med denne sædprøvesaken! Han rekvirerte oss opprinnelig til et laboratorium på hovedsykehuset, der prøven bla analysert. Vi fikk brev derfra i helga, men jeg vet jo ikke hva dette betyr videre. Det må han tolke og gi oss et svar på hva som skjer. Jeg ringte mest for å høre om de har mottatt svaret. På brevene vi fikk stod det kun at fastlegene våre hadde fått kopi. Hun jeg snakket med på telefonen i dag, sa hun kunne se brevet fra hovedsykehuset, og lovet å legge en beskjed til gynekologen. Hun trodde ikke han rakk å ringe meg i dag. Kjenner jeg blir lei av hele greia! Nå er det min tur. Føler jeg har ventet alt for lenge! Først på grunn av en ektemann som stoppet hele prosessen i en måned, og nå når det endelig foreligger et svar så har ikke legen tid til å analysere det og sende oss videre.
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar