onsdag 23. september 2015

1 dag igjen til forsamtale!

Vi reiser bortover i ettermiddag og sover på hotell, siden vi må møte på klinikken kl 09.15 i morgen. Nå har jeg begynt å få skikkelig vondt i magen, og sitter i skrivende stund på do med diarelignende magesmerter. Jeg har jobbet mye hjemme de siste kveldene, og har derfor tatt meg fri nå i formiddag. Nå vil jeg bare puslet litt rundt, pakke ned noen klær, vanne planter, betale regninger og kanskje ta en liten tur på butikken. Mannen er på jobb, men kommer hjem litt tidlig slik at vi kan være der borte før det begynner å mørkne. I går begynte han med "silent treatment" igjen, og det har vært få ord mellom oss etter i går ettermiddag. Det er fryktelig slitsomt å ha det sånn, og uansett hva han føler og hvor redd han er, så synes jeg ikke at jeg fortjener å bli "straffet" med en sånn oppførsel. Gruer meg kjempemasse til å skal ha en kjøretur på 3-4 timer hvis vi nesten ikke skal prate sammen. Tror det er like greit at jeg kjører da, for da har jeg noe å gjøre! Håper bare at vi kan dra derfra i morgen med flere svar, en litt roligere mann og en mye roligere meg!

*to be contiuned*

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar