tirsdag 29. september 2015

Alt formaliteter i orden!

Jeg ringte klinikken i dag, for å høre om alle formaliteter er i orden. Jeg fikk vite at blodprøvene for HIV og hepatitt er i orden og de har mottatt samtykket vi sendte på lørdag. Da er alt klart for å starte med Synarela på lørdag. Jeg fikk også vite at jeg har fått sprøyter utskrevet til og med søndag 1.november. Jeg skal til en gynekolog i Kristiansand den 30.oktober for å sjekke hvordan utviklingen av eggene har gått. Dersom jeg må ha mer medisin, så kan jeg få hente det på et apotek i Kristiansand som Fertilitetsavdelingen Sør har samarbeid med. Det betyr at jeg må vente en stund på tilbakemelding fra fertilitetsklinikken etter gynekologbesøket. Kanskje vi kan rekke en liten handletur. Vurderer en tur på badeland Aquarama, men spørs om kroppen er så veldig lysten på det om en måned til... Det vil tiden vise!

Nå er jeg lettet, og skal nyte noen dager høstferie. Følte det var velfortjent nå! I morgen reiser vi på dagstur til Danmark. Jeg vant gratis tur!!! Planlegger litt julegaveshopping. Håper jo at jeg kommer til å kaste opp hele julemåneden... Greit å være forberedt uansett hva som skjer! Så nettopp på Godmorgen Norge, og det er ikke alltid forsøkene klaffer med det første. Det er sikkert lurt å senke forventningene litt, men vil gjerne være litt optimistisk også!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar