mandag 13. april 2015

Fint å få være Tante

Helga gikk alt for fort! Vi både besøkte og hadde besøk av familie i helga. Det fineste av alt var selvfølgelig å få litt tid sammen med lille babynevøen vår. Jeg som hadde trodd at sjalusien og sorgen ville gripe meg helt når han ble født, og så føler jeg bare glede når vi er sammen med de. Tanken slo meg at det kan være at dette er det nærmeste jeg kommer en liten baby, men håper selvfølgelig ikke det da! Jeg håper selvfølgelig å bli mamma selv snart! I dag er gynekologen tilbake fra ferie, så håper snart han ringer. Trenger å få litt mer beskjed om hva som skjer videre.

Vi fikk på sommerdekkene i helga, men det sluddet på noen av toppene i går. Håper snart våren slår inn for fullt. Vi fikk ryddet litt i hagen på fredag og lørdag, og ser at staudene begynner å spire. Det meste har klart seg i løpet av vinteren. I dag skal jeg barke, og så må vi få vasket terrassen i løpet av uka. Vi bygget ny stor terrasse selv, på circa 25 kvadrat, for to år siden. Vi gleder oss til å kunne bruke denne igjen snart. Hvitveisen og kosmosen titter fram nede på tomta. Kjenner at det er vår på gang!

Jeg glemte nesten bort eggløsningen i helga. Vi har hatt så mye annet å styre med. Jeg testet ikke for eggløsning, for når vet jeg jo etter alle blodprøvene at det skjer hver måned. Merket ekstra mye slim på lørdags kveld, og lysten var større enn vanlig. Jeg synes mengden til mannen må ha økt veldig også den siste tiden. Våknet midt på natta av at alt hadde begynt å renne ut igjen. Jeg har aldri kjent noe slikt før omtrent. Merkelig...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar