tirsdag 23. desember 2014

Julefri

Endelig har jula kommet innover meg. Fredag var siste arbeidsdag, og nå har jeg tatt ut avspasering til og med 2. januar. Det blir mye juleselskap og matlaging, men det blir godt å kunne sove litt lenge og legge seg litt sent. Hadde eggløsning på torsdag eller fredag, så skal holde meg alkoholfri i jula. Har fortsatt et lite håp, men det er ikke så stort lenger.

Ventet spent på å få time på sparket hos gynekologen forrige uke, i tilfelle noen ringte og avbestilte, men ingen telefon kom. Nå er datoen for undersøkelsen altså torsdag 15. januar. Det er under en måned til, så det gleder jeg meg til å få overstått. Spent på om jeg får noen svar på om det er noe som ikke stemmer med meg...

Nå får jeg prøve å nyte noe fridager! :-)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar