tirsdag 2. desember 2014

Lutealfaser - hva er normalt?

Jeg har lutealfaser på 12-14 dager. Snakket med legen i september om dette da jeg startet utredning av syklus, og hun sa dette var greit innenfor normalen. Spurte ikke da hva som var normalt eller unormalt. Nå har jeg googlet, og funnet en forklaring på dette.
Hentet fra www.hvordanbligravid.com










Jeg sliter med PMS, og har hatt ømme bryster siden fredag (7DPO). Det vil si at jeg stort sett alltid er øm i en uke før TR. Plagsomt! Kun to uker i måneden er "normale" når 6 dager går med til "Tante Rød" og 7 dager med PMS... Ikke like ille PMS-symptomer hver måned, men denne måneden har jeg hatt "überømme" bryster fra 7DPO, og murringer i "huset" siden 9DPO. Tviler sterkt på at jeg er gravid, når vi har prøvd så lenge uten hell. Er nok bare "PMS-monsteret" som har fest i kroppen min denne måneden også! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar