torsdag 1. januar 2015

2015 - nytt år og nye muligheter!

Da har et år gått over til et annet. Vi kom sent hjem i natt, etter feiring med venner, og våknet derfor rundt klokka tolv i dag. Været har vært grått i dag, det regner og klokka tre begynte det allerede å bli mørkt ute. Vi sitter og koser oss med brettspill, og ser på tv-serier. Min mann koste seg med "noe godt" i glasset i går, og jeg kjørte hjem. Er fortsatt i "DPO-land", så jeg har ikke smakt alkohol i jula. Mensen skal komme i dag, men har ikke meldt sin ankomst enda. Jeg hadde et stort håp om en positiv test på den første dagen i 2015, og måtte ta en test for gøy siden jeg har så mange liggende. Den var selvfølgelig ikke positiv, så "Tante Rød" ringer nok snart på nå.

Hvert år på nyttårsaften tar jeg en tarotspå av meg selv, for å finne ut hvordan året skal bli. Det kom fram at jeg vil være på sykehus i juni, og at juli, august og september vil bli måneder jeg er utålmodig og misfornøyd med livssituasjonen. De sa også at jeg fra august vil få nye jobbmuligheter, og streve masse på jobbplanet fra oktober og november.

Den som venter får se, og det er jo ikke så mye annet man kan gjøre noe enn å...


Vente!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar