onsdag 14. januar 2015

Så skuffet at det finnes ikke ord!

Mobilen ringte rett etter matpausen i dag, og det var fra gynekologisk avdeling. Gynekologen jeg hadde time til i morgen har blitt sykemeldt, og de har ikke funnet noen som kan overta avtalene i morgen. Timen er avlyst, men jeg vil få brev med ny time i løpet av en måned! :-( Nå har jeg ventet i fire måneder for å få denne timen, så synes lite om å vente igjen. Er så skuffet! Har ikke ord :-( Det resulterte i starten på et migreneanfall. Dro fra jobb da jeg merket at det begynte å bli vondt, gråt nesten hele de to milene i bilen på vei hjem. Kledde på meg ullstilongs, og la meg i senga. Sovnet raskt, og ble våknet av mannen som kom hjem i tre tida. Tok to Paracet og føler meg mye bedre nå. Jeg jobber på to avdelinger i samme bedrift, og attpåtil var det gøye ting som skulle skje begge steder i morgen som jeg høflig måtte takke nei til pga. timen jeg hadde fått. Nå er det for sent å henge seg på dette. Lurer på hvor lenge livet skal føles så håpløst?



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar