fredag 2. januar 2015

"Tante Rød" på nyårsvisitt

I dag var dag 29 i syklusen, og det er normalt sett en dag mer enn normalt. Jeg følte i morges at jeg begynte å ane graviditetssymptomer, og stod opp klokka halv åtte for å ta en test. Første testen viste en svak skygge, men den forsvant før resultatet var ferdig til avlesing. Ante håp og tok to til, men disse viste ikke noe streker. Jeg fikk ikke sove mer etter dette! Hodet kvernet rundt og rundt og håpet steg. Vi har hatt fri begge to i dag, så kunne jo i utgangspunktet ha sovet lenge i dag.

Senere dro vi på handletur, og på besøk til noen bekjente etterpå. Før vi dro tok jeg på bind, for hadde en anelse om at mensen ville komme. Alt annet ville vært for godt til å være sant, og det var det også... Da vi kom hjem hadde det kommet ferskt blod. Jeg pleier alltid å spotte noen timer før det starter, men det skjedde ikke i denne syklusen.

Ja ja, da er ferien snart over. Det var en trist avslutning på ferien. Teller dager til jeg skal til utredning hos gynekologen. 13 dager igjen...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar