mandag 15. juni 2015

Irritasjon i stingene

Nå har det gått to uker siden operasjonen, og på fredag var stingene i navlen så såre og irriterte, at jeg gikk til legesenteret. Hun ene som jobber på kontoret/prøverommet, sa hun kunne prøve å få de ut. Hun var ganske ung, sikkert ti år yngre enn meg nesten... Det virket ikke som om hun hadde sett sånne operasjonssår tidligere, og virket nysgjerrig. Hun sa hun var så usikker på om det var noe legen burde ha sett på, så jeg ble liggende på benken til legen kom. Hun fjernet stingene i navlen. Det gjorde vondt, og jeg begynte å blø igjen. Hun sa jeg måtte ha på strips et par dager, og se hvordan det gikk med såret. Det virket mye bedre i dag, men så ble det andre nede i sida vondt. Huff, det ble mye med disse sårene. Gikk ned dit igjen i dag, og sykepleieren på prøverommet fjernet de raskt. Hun sa det virket som jeg reagerer på sånn "fiskesentråd" og at jeg bare må rense godt de neste dagene. Håper det snart kommer seg igjen! Merker det sliter på s*xlysten å være sydd som en surret svinestek - både her og der!




















I helga fortalte vi også om "problemene våre" til min manns mor. Hun synes det var synd vi ikke har fortalt det tidligere, og at hun synes det er fint vi har fått kommet videre. Hun sa det er godt det finnes slik behandling, for det gjorde det jo ikke før...

Ellers har jeg sendt inn skjema til fertilitetsklinikken i dag, og har skrevet at vi ønsker å stå på "ringeliste" om det blir noe ledig før desember 2015.

Nå får vi håpe at sommeren snart kommer, og at vi kan slappe litt av om denne saken!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar