lørdag 14. februar 2015

Helg og snart tid for eggløsning!

Det har vært mye å tenke på i det siste, både på jobb og hjemme! Jeg glemte derfor helt bort at jeg skulle ta eggløsningstester, men kom på det i går ettermiddag da jeg merket at det begynte å bli ekstra klissete i trusa. Fant da ut at jeg måtte være omtrent på dag 13 i syklusen.

Stod opp i morges, på syklusdag 14, for å ta to forskjellige eggløsningstester. Vanligvis bruker jeg billige strimmeltester, men har nå også investert i Clearblue eggløsningstest med dobbel hormonindikator.























Jeg skulle sikkert ha begynt å teste tidligere. Clearblue sin test beskriver at man skal teste allerede fra dag 9 eller 10 i syklusen. Resultatet ble da positiv eggløsningstest på billigstrimmel, men bare en klar sirkel på Clearblue sin. Vet ikke hvordan man skal tolke dette resultatet?!














Da jeg tok ut testpinnen av den digitale avleseren, var det også to streker på strimmelen som hadde stått inni. Lurer på om det kunne bli noe feil med avlesningen? Skjønner meg ikke helt på denne testeren fra Clearblue. Det står at det enten skal komme en svak sirkel, et svakt blinkende smil eller et sterkt smil. Jeg fikk en klar og sterk sirkel. Det står ikke hva det skal bety! :-( Får bare vente og se hva som skjer og hvordan kroppen føles de neste dagene. Vi har ikke hatt sex siden onsdag kveld nå, for vi har lurt på om vi rett og slett har for mye sex... ;-)



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar