søndag 15. februar 2015

Månedens forsøk på befruktning; inseminering!

Tidligere i uka spurte mannen om vi skulle forsøke å inseminere meg med hans sæd, i tilfellet fertilitetsproblemet kan ha noe å gjøre med han "ikke kommer like godt" inni meg, som når han runker. Vi har lekt med tanken denne uka, og jeg bestilte sterile prøveglass og 5ml engangssprøyter uten nål. Jeg har også lest en del artikler på nettet hvordan folk pleier å gjøre dette. Det virker som det er mer vanlig å forsøke denne metoden, enn man tenker at det er.























Vi var lenge opp i natt, og rundt kl 01 fikk jeg sterke eggløsningssmerter, som varte i en drøy halvtime. Det kan stemme ut fra tida forrige mens startet. Mannen min runket i det sterile plastglasset, og dro sæden opp i engangssprøyten. Jeg la meg god til rette i senga, og førte inn engangssprøyten. Han trykket inn stempelet på sprøyten, og jeg lå med benene og rumpa høyt i rundt et kvarter. Hadde også et vibratoregg jeg fikk i adventskalenderen fra han, og fikk en god orgasme i løpet av det kvarteret. Håper det hjalp for at sæden ble trukket lenger inn i meg.  Det føltes litt spennende å gjøre noe nytt, og litt merkelig. Vi lurer på å gjøre det samme i kveld igjen, for vi har jo hele resten av måneden til nyte gode, gammeldagse kosestunder.

Det hadde bare vært så fantastisk om dette hadde ført til en graviditet! Da hadde vi fått oss en god latter. Håper endelig det skal klaffe for oss denne måneden. Termin ville blitt på min 29 års dag da, og en tur på fødestua måtte være den beste bursdagsgaven jeg kunne fått neste høst! :-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar