lørdag 7. februar 2015

Ulykkelig

Mannen min var til samtale med fastlegen sin i går, og han har sagt at han kan se på en sædprøve til uka. Han kan kun se om det er liv eller ikke. Mannen min har sagt klart fra om at han ikke reiser til sentralsykehuset for å ta sædprøve og vil heller ikke ta blodprøve. Han skylder på sykehusskrekk... Han sier han kan være med på en fertilitetsklinikk og avlevere prøve der, men uten at det tas prøver av blod og sæd på forhånd så vil vi aldri kunne komme så langt. Det kan bli dette som setter en stopper for et prøverør for oss. Jeg er så utrolig skuffet, og kjenner i dag på at jeg ikke kan se for meg at vi kan leve et helt liv sammen, når vi har så ulike tanker om verdier i livet. Jeg er så glad i han, men vet ikke hvordan vi skal klare å finne ut av dette. Jeg hater også alt som har med blod og leger å gjøre,  men må se forbi det hvis vi skal ha noe håp tror jeg! Kan ikke skjønne at han ikke ser dette. I morgen er det morsdag, men akkurat nå føler jeg at det er en dag jeg aldri vil få oppleve for egen del. Det er tunge dager!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar