tirsdag 3. februar 2015

Påminnelse fra sykehuset

Så tikket en SMS nettopp inn, med påminnelse om timen på torsdag. Jeg skulle jo opprinnelig ha vært til utredning 15.januar, men timen ble avlyst siden gynekologen hadde blitt syk. Denne gangen har jeg fått time hos en annen gynekolog. Gruer meg kjempemasse siden jeg har "kjempemensen" for tida. Håper de verste blødningene er over til torsdag. Det begynte natt til mandag, så det må jo i alle fall være mye bedre til torsdag. Timen er kl 09.40 på formiddagen. Har sagt på jobb at jeg skal komme etterpå, men håper ikke jeg skal bli så dårlig at det blir noe problem. Vil helst ikke at noen skal undre seg over hva jeg er på. Det er veldig får kollegaer som vet om dette...

Torsdag blir "D-dagen" for meg... Kanskje det jeg får vite er negativt, kanskje det er positivt, men sikkert mest sannsynlig er nok svaret nøytralt. Ingenting kan sikkert sees, men det kan likevel være noe som ligger og murrer i veien.

*spent på vent*


 
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar