tirsdag 10. mars 2015

Svar på blodprøvene fra syklusdag 23!

Gynekologen ringte meg for en times tid siden. Han fortalte at det har kommet svar på alle blodprøvene som ble tatt på syklusdag 23. Det er ingenting unormalt å finne!











Prosessen videre blir at mannen min må til sykehuset for en spermieanalyse. Undersøkelsen han tok hos fastlegen holdt ikke. Fullstendig resultat som kan sendes til fertilitetsklinikk, kan kun gjøres på sentralsykehuset i fylket vi bor i. Lurer på hvordan jeg skal presentere dette for han når jeg kommer hjem...?

Dersom sædkvaliteten er 100% må jeg gjennom en lapraskopi. Det er en kikkhullsundersøkelse som gjøres i narkose. Kjenner jeg blir redd bare ved tanken! Men, hva gjør man ikke for å kunne bli mamma!

Uff, tipper det blir en sur ettermiddag når jeg kommer med disse "nyhetene" :-(

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar