tirsdag 31. mars 2015

Ny nevø ble født i går kveld!

I går kveld fikk min storesøster sønn nummer tre, og har har offisielt blitt "kjerring". Jeg tror ikke det er en tittel jeg skal "smykke henne med" sånn rett etter fødselen, vel å merke. Han ble født sent i går kveld, og var en stor gutt på 3815g. Vi gleder oss til å se han, men tror nok det vil føles ekstra sårt i tiden framover når vi "bikker" to år med prøving og andre har sånn en stor lykke. Livet kan føles urettferdig til tider! Jeg satt i senga og strikket babysokker da vi fikk beskjeden. Jeg vet ikke om det var lykke eller sorg jeg gråt av da jeg fikk greie på at gutten hadde kommet til verden. Jeg er kjempeglad for at alt gikk bra, men det føles bare enda mer fjernt at det skal ordne seg for oss nå...

Etter jobb skal jeg på babybutikken å kjøpe klær. Tror jeg går for noe fra "Lille Lam"
Kanskje denne:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar