mandag 30. mars 2015

Utredning og venting gjør meg utålmodig!

Ringte sykehuset for å få svar på spermieanalysen, men gynekologen har tatt ferie og er ikke på jobb igjen før 13.april. Jeg som ellers er en veldig tålmodig person, blir så utålmodig av dette! Vil ha et svar! Nå!! Foreløpig har de ikke funnet noe feil med oss, og er mannens spermieanalyse 100% blir jeg henvist til lapraskopi ganske snart. Jeg vil så gjerne vite hva som skal skje!

Nå skal jeg bare jobbe mandag og tirsdag, og etter det må vi prøve å kose oss med påskefri. Storesøster hadde termin med nummer tre forrige uke, og går fortsatt og venter. Gleder meg til å bli tante igjen, og skal kose meg med strikking av hjelmlue og babysko i påska! Får øve på strikking til det forhåpentligvis blir vår tur snart!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar