søndag 29. mars 2015

Tydeligvis ikke en festeblødning

Det kom ikke flere småblødninger mellom tirsdag og nå. I natt kom for øvrig mensen, så da ble jeg ikke gravid denne måneden heller! Trist å starte palmesøndag sånn, men har ikke riktig forstått det enda tror jeg. Prøver å tenke på det nye tantebarnet som kommer i løpet av påska. Jeg har strikket hjelmlue i går, og skal forsøke meg på sokker i dag.

Føler meg ellers helst frisk igjen. Kollegaen min er overbevist om at jeg fikk en allergisk kryssreaksjon, siden jeg ikke tåler kiwi. Kjenner at jeg sikkert burde ha testet meg for allergi, men orker ikke mer lege- og sykehusbesøk enn det jeg allerede har vært på i det siste.

Jeg har ikke fått meg til å ringe sykehuset enda, men tenker å gjør det på mandag. Må bare få dette resultatet, så jeg vet hva som vil skje videre! 

Nå får jeg stå opp, stille klokkene, pynte til påske og lage palmesøndagpinnekjøtt som vi pleier! Jeg har fortsatt to dager på jobb i uka som kommer, så er det fri fra og med onsdag til og med mandag om en uke.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar