onsdag 14. oktober 2015

Dagene går...

Etter mensen kom, synes jeg bivirkningene av Synarelaen har blitt litt mer diffuse. Jeg føler meg generelt bedre i kroppen enn jeg har gjort etter spraystart. Dagene går fort, og det er mye å gjøre på jobb for tida. I morgen samles alle i regionen innen min faggruppe til to dagers seminar. Det gleder jeg meg litt til! Det kan være godt å tenke på noe annet, og prate litt kjas med likesinnede og lære noe nytt - ikke minst! Jeg er glad for at jeg klarer å fungere så bra på jobb til tross for at hodet er alt for fullt av tanker!

I går gikk jeg tur på stranda med mannen min. Det var en kald og klar høstdag, og det var fint å gå der. Endelig føler jeg at vi kan snakke sammen om dette "prosjektet" på en bedre måte enn tidligere. Jeg tror det begynner å gå opp for han også at det kun er få uker igjen til hele prosessen er over! Jeg tror vi begge er lettet for det, så får vi bare takle det som eventuelt må skje/ikke skje i etterkant. Antageligvis kommer jeg til å feire bursdag med et lite befruktet egg i magen, som jeg ikke vet om fester seg eller ikke. Tror det er like greit å få feiret bursdag før jeg eventuelt finner ut at forsøket var mislykket... Det blir godt å leve i håp og lykke i to uker, og krysse fingrene for at det ender godt!














Jeg har også fått bestilt resten av medisinene. Menopur og Ovitrelle skal komme til helga, mens Lutinus kommer inn neste uke. Godt å vite at jeg får Menopur i god tid før sprøytestart. Vil gjerne sette meg litt inn i dette her. Ville helst ikke bestille før mensen kom. Medisinene kan ikke returneres, så måtte være sikker på at jeg trengte de siden de koster over 5000 kroner... Snakket med en hyggelig apotekerdame på det lokale apoteket i byen jeg jobber. Det var bare meg inne i butikken, så hun spurte masse om prosessen og alt sammen. Positivt inntrykk av apoteket og personalet! Satser på å hente det til lørdag. Mannen skal være med faren sin til hytta av svigers 3-4 timer unna for å kjøre opp en ny sofa. Jeg holder meg heller hjemme, så kan jeg ta en shoppingtur og hente medisinene. Ikke så gøy å gå på fjelltur uten vann og strøm med "overgangsmensen" ;-(



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar