søndag 18. oktober 2015

Nedtelling til sprøytestart

Etter at de verste mensblødningene har gitt seg, så har Synarelasymptomene kommet tilbake. Sliter med varme/kulde og sterk hodepine. Håper de neste dagene ikke føles så tunge som i dag!

I går var jeg på Vitus apotek og hentet Menopur og Ovitrelle. Lutinus hadde ikke kommet enda, men denne trenger jeg heller ikke før etter egguthenting/innsetting i november. Mannen reiste på dagstur til farens fjellhytte, for å hjelpe til med kjøring av noen nye møbler. Jeg hadde en fin handletur alene i byen, og kjøpte noen nye klær til meg selv og kikket litt rundt på butikkene. Fant en fin hvit kjole og en deilig strikkekåpe i mohairull.

Da jeg kom ut fra apoteket med medisiner for over fem tusen kroner i en pose i hånda, stoppet jeg opp litt på plassen utenfor. Høstsola var fin, og det var mange folk hadde samlet seg ute i det fine været. Det var mange par med barnevogner. Jeg håper vi ser slik ut neste høst, som et lykkelig par på bytur med en liten skatt i vogna.

Da jeg kom hjem pakket jeg ut den ene boksen med Menopur, bare for å sette meg inn i hva de forskjellige delene er. Skulle også se på sprøytespissene, og klarte å stikke meg selv så i den ene tommelen at jeg begynte å blø. Det gjorde skikkelig vondt. Håper ikke det gjør så vondt å stikke seg i magen! Det finner jeg snart ut, for den 21.oktober må jeg gjøre det! *HJELP!*




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar