fredag 28. august 2015

Endelig helg - og eggløsning!

Denne uken har vært lang. Arbeidsmengdene på jobben tar aldri slutt, og jeg har jobbet hjemme to kvelder for å komme noenlunde ajour. I bakhodet ligger det kommende besøket på fertilitetsavdelingen og lurer. Har strevd masse med magesmerter, migrenesymptomer og stress den siste uka. Har også vært i kontakt med Porsgrunn den siste uka. Trengte å vite mer om hva som skjer på førstegangssamtalen, siden mannen er veldig hysterisk for at vi skal dit. Tror ikke det har beroliget han så veldig etter at jeg kunne fortelle at han både må levere ny sædprøve og ta blodprøve, men buksa kunne han beholde på ;-) Nå vet de i alle fall at det er et problem, og at han er veldig stresset for dette. Det virket som en veldig hyggelig dame jeg snakket med i telefonen. Føler at jeg ikke kan oppføre meg stresset, selv om jeg holder på å revne innvendig av redsel. Jeg må liksom være "den tøffe" av oss i dette tilfellet, så det er sikkert derfor kroppen reagerer på andre fysiske måter for tida. Har vurdert å sykemelde meg for å roe ned litt oppi alt stresset på jobb, men jeg tror egentlig ikke det løser så mye!

MEN nå er det siste eggløsning før vi skal dit, så vi får prøve å gjøre det beste ut av denne perioden også...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar