lørdag 21. november 2015

Neste uttak i februar 2016

På torsdag takket vi ja til neste forsøk med uttak i februar. Det føles trist og rart å skulle snakke med sykehuset om det, når vi egentlig skulle hatt et liv i magen fortsatt. Vi må bare forsøke å komme videre.

Jeg veide meg i dag for første gang etter hele medisinprosessen, og har gått opp 2,2 kg. Det vil si at min BMI nå er på 30,6. Nå er det snart jul og alt! Jeg må bare skjerpe meg! Jeg hadde håpet at jeg skulle ha BMI på under 30 før neste forsøk. Det er faktisk ikke så mange kiloene jeg må ned da. Kanskje 5 kilo? Jeg må regne på det en dag snart.

MEN, nå er det helg. I går hadde vi faktisk et glass vin. Kan ikke slutte å leve, og jeg har ikke sovet så godt på mange måneder. Siste uka har vært preget av dårlig søvn, og mørke poser under øynene. Vil ikke gå rundt å se ut som et "levende lik" selv om det nesten er slik jeg har følt meg i det siste.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar